PRIVACYBELEID

Jouw privacy als Lid

ONZE VERPLICHTING AAN JOU

 Bij Paard & Partner heeft je privacy topprioriteit. Jouw privacy vormt de kern van de manier waarop je onze datingsite hebben ontwikkeld en je ons volledig kunt vertrouwen en kunt focussen op het ontwikkelen van zinvolle relaties.

PRIVACYBELEID

 Welkom bij het privacybeleid van Paard & Partner. Bedankt dat je de tijd neemt om het te lezen.

We stellen het op prijs dat je ons vertrouwt met jouw informatie en we willen dat vertrouwen altijd behouden. Dit begint met het ervoor zorgen dat je begrijpt welke informatie we verzamelen, waarom we deze verzamelen, hoe deze wordt gebruikt en wat jouw mogelijke keuzes zijn met betrekking tot uw informatie. Dit beleid beschrijft onze privacy procedures in duidelijke taal, waarbij juridische en technische vaktaal tot een minimum wordt beperkt.

Dit privacybeleid is van toepassing vanaf 25 mei 2018.

 INGANGSDATUM: 25 mei 2018

WIE ZIJN WIJ

  1. WAAR DIT PRIVACYBELEID VAN TOEPASSING IS
  2. INFORMATIE DIE WE VERZAMELEN
  3. COOKIES EN ANDERE VERGELIJkBARE TECHNOLOGIEËN VOOR HET VERZAMELEN VAN GEGEVENS
  4. HOE WE DE INFORMATIE GEBRUIKEN
  5. HOE WE DE INFORMATIE DELEN
  6. GRENSOVERSCHRIJDENDE GEGEVENSOVERDRACHTEN
  7. JE RECHTEN
  8. HOE WE UW PERSOONLIJKE INFORMATIE BESCHERMEN
  9. HOELANG WE JE INFORMATIE BEWAREN
  10. PRIVACY VAN KINDEREN
  11. WIJZIGINGEN IN HET PRIVACYBELEID
  12. HOE JE CONTACT MET ONS KUNT OPNEMEN

 

  1. WIE ZIJN WIJ

Als je in de Europese Unie woont, is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor jouw informatie onder dit privacybeleid (de “gegevensbeheerder”):

Paard & Partner B.V.
Bergse Pad 8, 4847 NC Teteringen

Kvk 7833378

  1. WAAR DIT PRIVACYBELEID VAN TOEPASSING IS

Dit privacybeleid is van toepassing op websites, evenementen en overige diensten die door Paard & Partner worden geëxploiteerd.  Voor de eenvoud, verwijzen we naar al deze als onze ‘diensten’ in dit privacybeleid. Om het extra duidelijk te maken, hebben we aan alle diensten die van toepassing zijn, links naar dit privacybeleid toegevoegd.

Sommige diensten vereisen mogelijk hun eigen unieke privacybeleid. Als een bepaalde dienst zijn eigen privacybeleid heeft, is dat beleid van toepassing, niet dit privacybeleid.

  1. INFORMATIE DIE WE VERZAMELEN

Vanzelfsprekend kunnen we je niet helpen bij het ontwikkelen van zinvolle relaties zonder enige informatie over je, zoals basis profielgegevens en de soorten mensen die je graag zou willen ontmoeten. We verzamelen ook informatie die wordt gegenereerd terwijl je onze diensten gebruikt, evenals informatie van derde partijen, bijvoorbeeld wanneer je onze diensten opent via een sociale media account. Als je meer informatie wilt, we gaan hieronder verder in detail.

Informatie die je aan ons verstrekt

Je kiest ervoor om ons bepaalde informatie te geven bij het gebruik van onze diensten. Dit omvat:

  • Wanneer je een account aanmaakt, geef je ons ten minste jouw aanmeldgegevens en enkele basisgegevens die nodig zijn om de dienst te laten werken, zoals je geslacht en geboortedatum.
  • Wanneer je jouw profiel hebt ingevuld, kun je aanvullende informatie met ons delen, zoals details over, levensstijl, interesses en andere details, evenals inhoud zoals foto’s en video’s. Als je bepaalde inhoud, zoals afbeeldingen of video’s, wilt toevoegen, geef je ons mogelijk toegang tot uw camera of fotoalbum. Sommige informatie die je ons geeft, kan in bepaalde rechtsgebieden als ‘speciaal’ of ‘gevoelig’ worden beschouwd, bijvoorbeeld je raciale of etnische afkomst, seksuele geaardheid en religieuze overtuigingen. Door ervoor te kiezen deze informatie te verstrekken, stemt je in met onze verwerking van die informatie.
  • Wanneer je je abonneert op een betaalde dienst of rechtstreeks bij ons iets koopt (in plaats van via een platform zoals iOS of Android), verstrekt je ons of onze betalingsdienstaanbieder informatie, zoals uw debet- of creditcardnummer of andere financiële informatie.
  • Wanneer je deelneemt aan enquêtes of focusgroepen, geef je ons jouw inzichten in onze producten en diensten, antwoorden op onze vragen en getuigenissen.
  • Wanneer je ervoor kiest deel te nemen aan onze promoties, evenementen of prijsvragen, verzamelen wij de informatie die je gebruikt voor de registratie of deelname.
  • Als je contact opneemt met ons klantenservice, verzamelen we de informatie die je ons tijdens de communicatie geeft.
  • Als je ons vraagt om te communiceren met of op een andere manier informatie van andere mensen te verwerken (bijvoorbeeld als je ons vraagt om namens jou een e-mail te sturen naar een van je vrienden), verzamelen we de informatie over anderen die je ons geeft om je verzoek te voltooien.
  • Natuurlijk verwerken we ook je chats met andere gebruikers, evenals de inhoud die je publiceert, als onderdeel van de werking van de diensten.

Informatie die we van anderen ontvangen

Naast de informatie die je ons rechtstreeks verstrekt, ontvangen we informatie over je van anderen, waaronder:

  • Andere gebruikers

Andere gebruikers kunnen informatie over je verstrekken wanneer zij onze diensten gebruiken. We kunnen bijvoorbeeld informatie over je van andere gebruikers verzamelen als zij contact met ons opnemen over jou. Als een gebruiker ons vraagt om contactpersonen in zijn/haar telefoonboek te openen en je toevallig een van die contacten bent, kunnen we dit gebruiken om namens de gebruiker contact met je op te nemen.

  • Overige partners

We kunnen informatie over je ontvangen van onze partners, bijvoorbeeld wanneer Paard & Partner -accounts kunnen worden aangemaakt op de websites van een partner (in dit geval geven ze de registratiegegevens aan ons door) of waar advertenties van Paard & Partner worden gepubliceerd op een pagina van de website en platforms van een partner (in dit geval kunnen ze gegevens over het succes van een campagne doorgeven).

Informatie die wordt verzameld wanneer u onze diensten gebruikt

Wanneer je onze diensten gebruikt, verzamelen we informatie over welke functies je heeft gebruikt, hoe je deze hebt gebruikt en de apparaten die je gebruikt om toegang te krijgen tot onze diensten. Zie hieronder voor meer details:

  • Gebruiksinformatie

We verzamelen informatie over je activiteiten in onze diensten, bijvoorbeeld hoe je ze gebruikt (bijvoorbeeld de datum en tijd waarop je bent ingelogd, functies die je gebruikt, zoekopdrachten, klikken en pagina’s die aan je zijn getoond, verwijzende websitepagina-adres, advertenties waarop je klikt) en de manier waarop je communiceert met andere gebruikers (bijvoorbeeld gebruikers waarmee je verbinding maakt en communiceert, tijd en datum van jouw uitwisselingen, aantal berichten dat je verzendt en ontvangt).

  • Informatie van het apparaat

We verzamelen informatie van en over het apparaat dat (de apparaten die) je gebruikt om toegang te krijgen tot onze diensten, waaronder:

  • hardware- en software-informatie zoals IP-adres, apparaat-ID en -type, apparaat specifieke instellingen en kenmerken, instellingen en kenmerken van apps, app-crashes, advertentie-ID’s (zoals AAID van Google en IDFA van Apple; beide zijn willekeurig gegenereerde nummers die je opnieuw kunt instellen door naar de instellingen van uw apparaat te gaan), browsertype, versie en taal, besturingssysteem, tijdzones, identificaties die horen bij cookies of andere technologieën die specifiek uw apparaat of browser kunnen identificeren (bijvoorbeeld IMEI/UDID en MAC-adres);
  • informatie over je draadloze en mobiele netwerkverbinding, zoals je serviceprovider en signaalsterkte;
  • informatie over sensoren van het apparaat zoals versnellingsmeters, gyroscopen en kompassen.
  • Overige informatie met jouw toestemming

Als je ons toestemming geeft, kunnen we je precieze geografische locatie (breedte- en lengtegraad) op verschillende manieren verzamelen, afhankelijk van de dienst en het apparaat dat je gebruikt, inclusief GPS-, Bluetooth- of wifi-verbindingen. De verzameling van je geografische locatie kan op de achtergrond worden uitgevoerd, zelfs als je de diensten niet gebruikt, als de toestemming die u ons hebt gegeven deze verzameling uitdrukkelijk toestaat. Als je de toestemming weigert om je geografische locatie te verzamelen, zullen we deze niet verzamelen.

Ook kunnen we als je toestemming geeft, je foto’s en video’s verzamelen (bijvoorbeeld als je een foto, video of streaming op de diensten wilt publiceren). We kunnen ook je telefoonboek verzamelen (bijvoorbeeld als je wilt dat wij namens u contact opnemen met je vrienden).

  1. COOKIES EN ANDERE VERGELIJKBARE TECHNOLOGIEËN VOOR HET VERZAMELEN VAN GEGEVENS

We gebruiken en kunnen anderen toestaan cookies en soortgelijke technologieën (zoals webbakens, pixels) te gebruiken om je en/of je apparaat/apparaten te herkennen. Je kunt ons Cookiebeleid lezen voor meer informatie over waarom we ze gebruiken (zoals voor authenticatie van je, je voorkeuren en instellingen onthouden, websiteverkeer en -trends analyseren, het leveren en meten van de effectiviteit van advertentiecampagnes, zodat je sociale functies kunt gebruiken) en hoe je het gebruik hiervan beter kunt beheren via je browserinstellingen en andere hulpmiddelen.

Sommige webbrowsers (waaronder Safari, Internet Explorer, Firefox en Chrome) hebben de functie “Niet volgen” (Do Not Track, “DNT“) die een website laat weten dat een gebruiker zijn of haar online activiteit niet wil laten volgen. Als een website die op een DNT-signaal reageert een DNT-signaal ontvangt, kan de browser die website blokkeren voor het verzamelen van bepaalde informatie over de gebruiker van de browser. Niet alle browsers bieden een DNT-optie en DNT-signalen zijn nog niet uniform. Om deze reden reageren veel bedrijven, waaronder Paard & Partner, momenteel niet op DNT-signalen.

  1. HOE WE DE INFORMATIE GEBRUIKEN

De belangrijkste reden dat we je informatie gebruiken, is om onze diensten te leveren en te verbeteren. Daarnaast gebruiken we je gegevens om je te beschermen en je advertenties te tonen die mogelijk interessant voor je zijn. Lees verder voor een gedetailleerdere uitleg, samen met praktische voorbeelden, van de verschillende redenen waarom we je informatie gebruiken.

Om je account te beheren en onze diensten aan je te leveren

  • Je account aanmaken en beheren
  • Je voorzien van klantenondersteuning en jouw vragen beantwoorden
  • Je transacties voltooien
  • Met je communiceren over onze diensten, waaronder het beheren van bestellingen en facturering

Om je te helpen verbinding te maken met andere gebruikers

  • Je profiel en dat van andere gebruikers analyseren om zinvolle relaties aan te bevelen
  • Gebruikersprofielen aan elkaar te laten zien

Om een consistente ervaring op al je apparaten te garanderen

  • De verschillende apparaten die je gebruikt te koppelen zodat je kunt genieten van een consistente ervaring van onze diensten op al deze apparaten. We doen dit door apparaten en browsergegevens te koppelen, bijvoorbeeld wanneer je je op verschillende apparaten aanmeldt bij je account of door een gedeeltelijk of volledig IP-adres, een browserversie en vergelijkbare gegevens over je apparaten te gebruiken om ze te identificeren en te koppelen.

Om je relevante aanbiedingen en advertenties aan te bieden

  • Wedstrijden, kortingen of andere aanbiedingen beheren
  • Ontwikkelen, weergeven en volgen van inhoud en reclame die is afgestemd op je interesses op onze diensten en andere websites
  • Met je via e-mail, telefoon, sociale media of mobiele apparaten communiceren over producten of diensten waarvan we denken dat ze je mogelijk interesseren

Om onze diensten te verbeteren en nieuwe te ontwikkelen

  • Focusgroepen en enquêtes beheren
  • Onderzoek en analyse uitvoeren van het gedrag van gebruikers om onze diensten en inhoud te verbeteren (we kunnen bijvoorbeeld besluiten het uiterlijk te veranderen of een bepaalde functie aanzienlijk te veranderen op basis van het gedrag van gebruikers)
  • Nieuwe functies en diensten ontwikkelen (we kunnen bijvoorbeeld besluiten om een nieuwe, op interesses gebaseerde functie te bouwen naar aanleiding van verzoeken die we van gebruikers hebben ontvangen).

Om fraude of andere illegale of ongeoorloofde activiteiten te voorkomen, detecteren en bestrijden

  • Aanpakken van aanhoudend of vermeend wangedrag op en buiten het platform
  • Gegevensanalyse uitvoeren om deze activiteiten beter te begrijpen en tegenmaatregelen hiertegen te ontwerpen
  • Gegevens bewaren met betrekking tot frauduleuze activiteiten om herhaling te voorkomen

Om wettelijke naleving te garanderen

  • Voldoen aan wettelijke vereisten
  • Wetshandhaving te dienen
  • Onze rechten afdwingen of uitoefenen, bijvoorbeeld onze voorwaarden

Om je informatie te verwerken zoals hierboven beschreven, beroepen we ons op de volgende wettelijke grondslagen:

  • Onze diensten aan je aanbieden: Meestal is de reden dat we e gegevens verwerken om het contract dat je bij ons heeft uit te kunnen voeren. Als je bijvoorbeeld onze dienst gebruikt om zinvolle relaties tot stand te brengen, gebruiken we je gegevens om uw account en profiel bij te houden, zodat deze zichtbaar zijn voor andere gebruikers en andere gebruikers aan je aan te bevelen.
  • Legitieme belangen: We kunnen je informatie gebruiken wanneer we rechtmatige belangen hebben om dit te doen. We analyseren bijvoorbeeld het gedrag van gebruikers van onze diensten om ons aanbod voortdurend te verbeteren, we stellen aanbiedingen voor waarvan we denken dat ze je mogelijk interesseren, en we verwerken informatie voor administratieve, fraudedetectie en andere juridische doeleinden.
  • Toestemming: Van tijd tot tijd kunnen we om uw toestemming vragen om je gegevens te gebruiken voor bepaalde specifieke redenen. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken door contact met ons op te nemen via het adres dat aan het einde van dit privacybeleid staat aangegeven.
  1. HOE WE DE INFORMATIE DELEN

Omdat het ons doel is om je te helpen zinvolle relaties tot stand te brengen, wordt gebruikersinformatie natuurlijk hoofdzakelijk gedeeld met andere gebruikers. Van sommige gebruikers delen we ook informatie met dienstverleners en partners die ons helpen bij het gebruik van de diensten, met andere bedrijven van Juradon en, in sommige gevallen, met gerechtelijke autoriteiten. Lees verder voor meer informatie over hoe uw informatie met anderen wordt gedeeld.

  • Met andere gebruikers

Je deelt informatie met andere gebruikers wanneer je vrijwillig informatie op de dienst openbaar maakt (inclusief je openbare profiel). Wees alstublieft voorzichtig met je informatie en zorg ervoor dat de inhoud die je deelt dingen zijn waarvan het geen probleem is dat deze openbaar zichtbaar zijn, aangezien je noch wij kunnen bepalen wat anderen doen met je informatie als je het eenmaal deelt.

Als je ervoor kiest om de doelgroep te beperken voor het gehele of een gedeelte van je profiel of voor bepaalde inhoud of informatie over je, dan zal deze zichtbaar zijn volgens je instellingen.

  • Met onze dienstverleners en partners

We gebruiken derde partijen om ons te helpen bij het uitvoeren en verbeteren van onze diensten. Deze derde partijen helpen ons met verschillende taken, waaronder hosting en onderhoud van gegevens, analyses, klantenservice, marketing, advertenties, betalingsverwerking en beveiligingsactiviteiten.

We kunnen ook informatie delen met partners die advertenties verspreiden en ons helpen bij het adverteren voor onze diensten. Wij kunnen bijvoorbeeld beperkte informatie over je delen in afgebroken, niet-menselijke leesbare vorm aan reclamepartners.

We volgen een strikte screening voordat we een dienstverlener inschakelen of met een partner gaan samenwerken. Al onze dienstverleners en partners moeten instemmen met strikte vertrouwelijkheidsverplichtingen.

  • Voor zakelijke transacties

We kunnen he informatie overdragen indien we, geheel of gedeeltelijk, betrokken zijn bij een fusie, verkoop, overname, afstoting, herstructurering, reorganisatie, ontbinding, faillissement of andere verandering van eigendom of zeggenschap.

  • Wanneer dit wordt vereist door de wet

We kunnen he informatie openbaar maken indien redelijkerwijs noodzakelijk: (i) om te voldoen aan een juridische procedure, zoals een gerechtelijk bevel, dagvaarding of huiszoekingsbevel, onderzoek door de overheid/wetshandhaving of andere wettelijke vereisten; (ii) om te helpen bij het voorkomen of opsporen van criminaliteit (in beide gevallen afhankelijk van het toepasselijke recht); of (iii) om de veiligheid van een persoon te beschermen.

  • Om wettelijke rechten af te dwingen

We kunnen ook informatie delen: (i) als openbaarmaking onze aansprakelijkheid zou beperken in een feitelijke of dreigende rechtszaak; (ii) indien nodig om onze wettelijke rechten en die van onze gebruikers, zakelijke partners of andere geïnteresseerde partijen te beschermen; (iii) om onze overeenkomsten met he af te dwingen; en (iv) om onderzoek te doen naar, te voorkomen van of andere maatregelen te nemen met betrekking tot illegale activiteiten, vermoedelijke fraude of andere wandaden.

  • Met he toestemming of op uw verzoek

We kunnen om he toestemming vragen om he informatie met derden te delen. In een dergelijk geval zullen we duidelijk maken waarom we de informatie willen delen.

We kunnen persoonlijke informatie die niet persoonlijk is gebruiken en delen (dit betekent informatie die op zichzelf niet identificeert wie he bent, zoals informatie over het apparaat, algemene demografie, algemene gedragsgegevens, geografische locatie in een niet identificeerbare vorm), evenals persoonlijke informatie in een gebroken niet door mensen leesbare vorm, onder een van de bovenstaande omstandigheden. Wij kunnen deze informatie ook delen met andere bedrijven van de Match Group en derde partijen (met name adverteerders) om gerichte reclame te ontwikkelen en leveren op onze diensten en op websites of applicaties van derde partijen, en om de reclame die je ziet te analyseren en rapporteren. We kunnen deze informatie samenvoegen met aanvullende informatie die niet persoonlijk is of persoonlijke informatie in afgebroken, niet door mensen leesbare vorm verzameld uit andere bronnen. Meer informatie over ons gebruik van cookies en soortgelijke technologieën is te vinden in ons Cookybeleid.

  1. GRENSOVERSCHRIJDENDE GEGEVENSOVERDRACHTEN

Het delen van informatie zoals uiteengezet in paragraaf 6 omvat soms grensoverschrijdende gegevensoverdrachten, bijvoorbeeld naar de Verenigde Staten en andere rechtsgebieden. Als de dienst bijvoorbeeld toestaat dat gebruikers zich in de Europese Economische Ruimte (“EER”) bevinden, wordt hun persoonlijke informatie overgedragen naar landen buiten de EER. We gebruiken standaard contractclausules die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie of een andere geschikte beveiliging om gegevensoverdrachten van de EER naar andere landen mogelijk te maken. Standaard contractuele clausules zijn verbintenissen tussen bedrijven die persoonsgegevens overdragen, waarmee ze worden gebonden om de privacy en de veiligheid van uw gegevens te beschermen.

  1. JE RECHTEN

We willen dat jee de controle houdt over je informatie, daarom bieden we je de volgende hulpprogramma’s:

  • Toegangs-/updateprogramma’s in de dienst. Hulpprogramma’s en accountinstellingen die je helpen bij het openen, corrigeren of verwijderen van informatie die je aan ons hebt verstrekt en die rechtstreeks is gekoppeld aan uw account binnen de dienst. Als je vragen hebt over deze hulpprogramma’s en instellingen, kun je contact opnemen met onze klantenservice voor hulp.
  • Machtigingen op het apparaat. Mobiele platforms hebben machtigingssystemen voor specifieke soorten gegevens en meldingen van apparaten, zoals telefoonboek- en locatiediensten, evenals pushmeldingen. Je kunt je instellingen op je apparaat wijzigen in toestaan of weigeren voor de verzameling van de corresponderende informatie of de weergave van de bijbehorende meldingen. Natuurlijk kunnen bepaalde diensten de volledige functionaliteit verliezen als je dat doet.
  • Verwijdering. Je kunt je account verwijderen door de overeenkomstige functionaliteit op de dienst rechtstreeks te gebruiken.

We willen dat je op de hoogte bent van je privacy rechten. Hier zijn een paar belangrijke punten om te onthouden:

  • Informatie inzien. Toepasselijke privacywetten kunnen je het recht geven om de persoonlijke informatie die wij over je bewaren in te zien (afhankelijk van het rechtsgebied, dit kan het recht van toegang worden genoemd, het recht op overdraagbaarheid of variaties op die voorwaarden). Je kunt een kopie van je persoonsgegevens opvragen door bij ons een verzoek in te dienen.
  • Je informatie bijwerken. Als je van mening bent dat de informatie die wij over je bewaren onjuist is of dat we niet langer het recht hebben om deze te gebruiken en je wilt verzoeken om rectificatie, verwijdering of bezwaar maken tegen de verwerking ervan, neem dan contact met ons op.

Ter bescherming van je en de bescherming van al onze gebruikers kunnen we je vragen een identiteitsbewijs te verstrekken voordat we de bovenstaande verzoeken kunnen beantwoorden.

Houd er rekening mee dat we verzoeken om bepaalde redenen kunnen weigeren, bijvoorbeeld als het verzoek onwettig is of als het inbreuk kan maken op handelsgeheimen of intellectuele eigendom of de privacy van een andere gebruiker. Als je informatie wilt ontvangen over een andere gebruiker, zoals een kopie van alle berichten die je van hem of haar hebt ontvangen via onze dienst, moet de andere gebruiker contact opnemen met ons om schriftelijke toestemming te geven voordat de informatie wordt vrijgegeven.

Ook kunnen we mogelijk bepaalde verzoeken niet inwilligen om bezwaar te maken tegen de verwerking van persoonlijke informatie, met name wanneer dergelijke verzoeken ons niet langer toestaan onze dienst aan je te leveren. We kunnen onze dienst bijvoorbeeld niet verlenen als we je geboortedatum niet hebben.

  • Verantwoordelijkheid. In bepaalde landen, waaronder in de Europese Unie, heb je het recht om een klacht in te dienen bij de betreffende autoriteit voor gegevensbescherming als je je zorgen maakt over de manier waarop we je persoonlijke gegevens verwerken. De autoriteit voor gegevensbescherming waar je een klacht kunt indienen, kan die zijn van je gewone verblijfplaats, waar je werkt of waar wij gevestigd zijn.
  1. HOE WE JE PERSOONLIJKE INFORMATIE BESCHERMEN

We werken er hard aan om je te beschermen tegen ongeoorloofde toegang tot of wijziging, openbaarmaking of vernietiging van je persoonlijke informatie. Zoals met alle technologiebedrijven, hoewel we maatregelen nemen om je informatie te beschermen, kunnen we echter niet beloven, en dien je niet te verwachten, dat je persoonlijke informatie, chats en andere communicaties altijd beveiligd blijven.

We controleren onze systemen regelmatig op mogelijke kwetsbaarheden en aanvallen en evalueren regelmatig onze procedures voor het verzamelen, opslaan en verwerken van informatie om onze fysieke, technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen bij te werken.

We kunnen je gebruik van alle of een deel van de diensten zonder kennisgeving opschorten als we een inbreuk op de beveiliging vermoeden of vaststellen. Als je van mening bent dat je account of informatie niet langer veilig is, kun je ons onmiddellijk over informeren.

  1. HOELANG WE JE INFORMATIE BEWAREN

Wij bewaren persoonlijke informatie uitsluitend zolang wij deze nodig hebben voor legitieme zakelijke doeleinden (zoals uiteengezet in paragraaf 5) en zoals is toegestaan door de toepasselijke wettelijke vereisten. Om de veiligheid van onze gebruikers binnen en buiten onze diensten te beschermen, hanteren we een veilig venster van een jaar na het verwijderen van het account. Tijdens deze periode wordt accountinformatie bewaard, hoewel het account natuurlijk niet meer zichtbaar is in de diensten.

In de praktijk verwijderen of anonimiseren we je gegevens bij het verwijderen van je account (na het venster met de bewaarplicht) of na twee jaar onafgebroken inactiviteit, tenzij:

  1. we ze moeten bewaren om aan te tonen dat we voldoen aan de toepasselijke wetgeving (zo worden bijvoorbeeld registraties van toestemmingen tot onze voorwaarden, privacybeleid en andere soortgelijke toestemmingen gedurende vijf jaar bewaard);
  2. er een openstaande kwestie, claim of geschil is dat vereist dat wij de relevante informatie bewaren totdat deze is opgelost; of
  3. de informatie moet worden bewaard voor onze rechtmatige zakelijke belangen, zoals fraudepreventie en het verbeteren van de veiligheid en beveiliging van gebruikers. Mogelijk moet er bijvoorbeeld informatie worden bewaard om te voorkomen dat een gebruiker die werd verbannen wegens onveilig gedrag of beveiligingsincidenten een nieuw account opent.

Houd er rekening mee dat hoewel onze systemen zijn ontworpen om verwijderingsprocessen van gegevens uit te voeren volgens de bovenstaande richtlijnen, we niet kunnen beloven dat alle gegevens binnen een bepaald tijdsbestek worden verwijderd vanwege technische beperkingen.

  1. PRIVACY VAN KINDEREN

Onze diensten zijn beperkt tot gebruikers van 18 jaar of ouder. We staan geen gebruikers jonger dan 18 jaar toe op ons platform en we verzamelen niet bewust persoonlijke informatie van iemand die jonger is dan 18 jaar. Als je vermoedt dat een gebruiker jonger dan 18 is, gebruik het meldingsmechanisme dat via de dienst beschikbaar is of neem contact met ons op.

  1. WIJZIGINGEN IN HET PRIVACYBELEID

Omdat we altijd op zoek zijn naar nieuwe en innovatieve manieren om jete helpen zinvolle relaties op te bouwen, kan dit beleid in de loop van de tijd veranderen. We zullen u op de hoogte brengen voordat essentiële veranderingen van kracht worden, zodat u de tijd hebt om de wijzigingen te bekijken.

  1. HOE JE CONTACT MET ONS KUNT OPNEMEN

Als je vragen hebt over dit privacybeleid, kun je ons als volgt bereiken:

Online www.paard-partner.nlof info@paard-partner.nl

Privacy Officer

Paard & Partner B.V.
Bergse Pad 8, 4847 NC Teteringen
kvk 72833378